Retur / Reklamation

 

 

Hos Monaventure.dk har du 14 dages returret gældende fra den dag, du afhenter eller modtager pakken.

Se nedenfor en forklaring på hvordan du returnere til monaventure.dk

 


 

Returnering af pakker fra MonAventure.dk

Når du får en pakke fra Monaventure.dk, så er der altid vedlagt en returseddel samt en returlabel. Returlabel koster 39 DKK ved brug og fratrækkes det beløb du skal have retur. Har du mistet den, kan du købe en ny her.  
Ved ombytning skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur.

Nægter du modtagelse af en ordre du har bestilt koster det 39 DKK i returfragt.
 

Har du købt en gave på MonAventure.dk

Ved køb af gaver kan returretten forlænges ved at kontakte os pr. mail.
Vi sætter gerne byttemærke på og pakker gerne ind. Dette kan du blot notere i notatfeltet.
 

Har du fået en gave fra Mon Aventure

Hvis du har fået en gave fra Mon Aventure, som du ønsker at returnere, så sættes pengene ind på køberens kort. Hvis du ønsker at få et tilgodebevis, kan du angive dette på retursedlen. Husk at angive din egen mailadresse, så du kan modtage tilgodebeviset. Vi kan desværre ikke tilbagefører pengene til andet kontonummer - Hvis du ønsker penge retur skal du kontakte gavegiveren.
 

Skal du sende varer retur? Intet problem

Hvis du ønsker at ombytte eller returnere en vare, skal du være opmærksom på følgende hvis du vil være sikker på at kunne få det fulde beløb retur:

  • Varen skal være i original emballage,
  • Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg.
  • Derudover skal der være mærker på tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.
  • F.eks. skal sko eller interiør i deres originale æske igen og tøj skal i deres originale emballage ved retur.

 

Når du er klar til at returnere, skal du gøre følgende:

  • Udfylde og vedlægge medsendte returseddel
  • Pakke varen i original emballage som angivet ovenfor
  • Pakke varen forsvarligt ind, så den ikke beskadiges under transport
  • Eventuelt anvende medsendte returlabel*


*Vi anbefaler at du bruger vores returlabel, da pakken er forsikret, der er track & trace på og hurtig levering. Vær opmærksom på, at du skal indlevere ved samme distributør, som du har valgt ved levering. Har du bestilt med GLS er der en GLS returlabel. Indleveres pakken forkert dækker forsikringen ikke, og Mon Aventure kan ikke holdes til ansvar for dette.

Hvis du selv vælger distributør, skal du være opmærksom på følgende.

Pakken skal sendes til vores adresse:

Mon Aventure
Sølykke 10
6600 Vejen


Pakken skal sendes direkte til vores adresse, og der må ikke vælges pakkeboks eller posthus.

 

Reklamation

Vi tjekker altid varen inden vi sender den. Men desværre kan der kan jo ske noget uforudset, eller varen kan have en produktionsfejl.
Hvis du har en reklamation på en vare, skal du hurtigst muligt kontakte os på mailen info@monaventure.dk med følgende info:

  • Billede af fejl/mangel
  • Beskrivelse af fejl/mangel
  • Dit ordrenummer

 
Vi kontakter dig hurtigst muligt, indenfor 24 timer, hvor du får yderligere information om din situation. 
 

Er du i tvivl om noget?

Vores kundeservice er klar til at hjælpe dig hver eneste dag fra kl. 7 - 23

Info@monaventure.dk